Ga naar inhoud

Pioneer homecinema set speelt geen cd's meer af ,wel dvd's


Aanbevolen berichten

Kan je in ieder geval proberen. En stuur anders ff een mailtje naar hun helpdesk. Over die ene week zullen ze echt niet moeilijk doen lijkt me. Maar zij raden waarschijnlijk ook een schoonmaak cd aan. Als dat dan niet werkt kan je ze altijd nog mailen. Of teruggaan naar de leverancier of winkel.
Link naar reactie
[quote:8516c4fb94="Comp-Freak"]Kan je in ieder geval proberen. En stuur anders ff een mailtje naar hun helpdesk. Over die ene week zullen ze echt niet moeilijk doen lijkt me. Maar zij raden waarschijnlijk ook een schoonmaak cd aan. Als dat dan niet werkt kan je ze altijd nog mailen. Of teruggaan naar de leverancier of winkel.[/quote:8516c4fb94] eens : maar geef wat meer info: leest hij wel een echte audio cd ? Of heb je het alleen met cd-r ? Cd-rw ? ben je geswitched van merk cdr ?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:e943e3e65d="Comp-Freak"]Heeft denk ik te maken met het verscil in de golflengte van de laser tussen dvd en cd. Met de golflengte van cd kan hij niet meer lezen, met die van dvd nog wel. Kan dus ook een foutje in de aansturing zijn. Maar dus eerst maar eens een reinigings cd.[/quote:e943e3e65d] reinigingscd geprobeerd,ietsjes beter nu, maar nog verre weg van ok. Na veel etteren wil die wel eens een cd herkennen. aansluiting is niet meer veranderd zover ik weet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...