Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag? Ik heb de Game theather xp 7.1 van Hercules en de z-680 van Logitech Ik heb ze optish met elkaar verbonden,het rode lichtje van de optishe kabel brand gewoon. Als ik een dvd wil afspelen en ik fink dts aan, rijg ik geen geluid :( wie weet het ? Die oenen in de computer winkels weten helemaal niets. Alvast bedankt.
Link naar reactie
// Bosje : De speakers die hij heeft zouden het moeten kunnen vertalen : "True Dolby Digital and DTS 5.1 surround sound with built-in hardware decoding " // CLEAR : Lukt het om 'gewoon' geluid af te spelen via de optische kabel met andere applicaties ? (ie : heb je geluid in spellen, kun je cd's beluisteren in de huidige opstelling ?) Ik weet van m'n eigen geluidskaart dat ik in de driver-instellingen moet aangeven of ik geluid via de analoge en/of digitale verbinding wil hebben. Kan je software dvd-speler wel geluid via de optische kabel verzenden ? Niet iedere gratis dvd-speler heeft die mogelijkheid ... Heeft de film die je afspeelt wel een DTS optie ? Welke film(s) heb je geprobeerd ? Waren het originele versies of was het een backup ? In het laatste geval wordt vaak 'overbodige' informatie weggelaten om de film toch nog op een dvd-rom te krijgen. Menu's en extra geluid-varianten (zoals DTS of vreemde talen) zijn dan vaak de eerste slachtoffers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...