Ga naar inhoud

Van Hi8 naar pc


Aanbevolen berichten

Hai, ik ben een filmer met Hi8 Samsung camera, maar nu zou ik de filmpjes willen gaan bewerken op de pc, maar als ik de kabeltjes bij de camra bekijk zit er 1 gele tulp plug bij en nog wat andere maar geen enkele die of via mijn videokaart, of pinnacle tv kaart kan aansluiten. Want als ik de gel e parapluplug aan mijn Pinnacla kaart doe, houd ik de witte voor het geluid over. Mijn vraag nu is bestaat er een soort usb contra plug, waar ik de tuplpluggen in kan steken, en dan dmv usb of iets anders toch de films kan binnenhalen op mijn pc. Alvast bedankt voor de eventuele hulp
Link naar reactie
Als je een Hi8 camera hebt is die niet digitaal en zit er dus ook geen digitale uitgang op. Snik. Echter elke Digital8 camera die je bij een vriendje kan lenen lust ook Hi8 bandjes en kan die gewoon afspelen. En dan verschijnt je filmpje analoog op de gele stekker, of beter analoog op de ronde vierpolige S-video stekker en tata... ook digitaal op de Firewire/I-link/IEE1394 uitgang. Even in je computer pompen en geleende camera terug geven. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...