Ga naar inhoud

120v wireless dvd & video viewer krijg ik niet aan de pr


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag ongeveer hetzelfde gekocht namelijk Maar krijg hem niet aangesloten. Dus hoe hij werkt????? geen idee. Kan iemand mij uitleggen bijvoorbeeld d.m.v. een schema (tekening), hoe ik het moet aansluiten. Ik heb op mijn t.v. geen scart aansluiting wel drie uitgangen (wit, geel en rood), is dat ter vervanging van een scart aansluiting? Op mijn dvd heb ik ook maar een scart aansluiting. Ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plaats stel anders mijn excuses hiervoor. In ieders geval alvast bedankt. Groetjes Calleke.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:6da3741f73="calleke"]Ik heb vandaag ongeveer hetzelfde gekocht namelijk Maar krijg hem niet aangesloten. Dus hoe hij werkt????? geen idee. Kan iemand mij uitleggen bijvoorbeeld d.m.v. een schema (tekening), hoe ik het moet aansluiten. Ik heb op mijn t.v. geen scart aansluiting wel drie uitgangen (wit, geel en rood), is dat ter vervanging van een scart aansluiting? Op mijn dvd heb ik ook maar een scart aansluiting. Ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plaats stel anders mijn excuses hiervoor. In ieders geval alvast bedankt. Groetjes Calleke.[/quote:6da3741f73] scart naar 3x tulp of scart adapter + 3v tulp kabel nemen (r, w. g.),nemen en kleur op kleur aansluiten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...