Ga naar inhoud

MP3 coderen met AudioCatalyst analoog enkele snelheid.


Aanbevolen berichten

Een paar jaar geleden heb ik AudioGrabber gekocht en daarna de upgrade naar AudioCatalyst. Was een super programma dat een muziekCD inlas, automatisch de nummers van de titels van Internet downloadt en op meer dan 20-voudige snelheid de CD digitaal uitlas en naar MP3 omrekende. Paar minuutjes per CD. Na jaartje niet gebruikt en naar XP te zijn gegaan, kan ik alleen nog maar op enkele snelheid en via de analoge kaart de CD uitlezen. Dus langzaam en slecht. Melding is dat speler de muziek niet digitaal kan uitlezen. Is op al mijn spelers, inclusief DVD, DVD-writer en CD-writer. Heel raar. Inmiddels is Xing door REAL overgenomen en heb ik dus geen support meer. REAL heeft ook zo'n pakket (niet geprobeerd), maar ook daar waarschuwt de site dat het mogelijk is dat CDs analoog uitgelezen moeten worden. Dus daar stop ik liever geen geld in. Bovendien had ik al iets goeds gekocht. Wie weet wat ik kan doen? Wie weet een lekker pakketje dat lekker snel ript/codeert en titels download? In ComputerTotaal werd in een artikel een werkwijze met een paar losse pakketjes beschreven. De ene voor rippen/coderen en de ander voor titels downloaden. Vind ik niet handig.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...