Ga naar inhoud

dvd's lopen vast


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn probleem is dat een grote meerderheid van mijn gekopieerde dvd's aan het eind problemen vertonen. Of ze lopen vast, of ze blijven hangen om na verloop van enige tijd weer verder af te spelen om daarna weer te blijven hangen etc. Ik heb het al gezocht in nieuwe firmware, andere merken dvd, in recordables en/of rw-'s, in het systeem opnieuw installeren,in langzamere brandsnelheden, in verschillende software-programma's, maar het probleem blijft zich voordoen. Wie herkent dit probleem en kan mij eventueel verder helpen? Ik heb een NEC1300A (4x) en draai Windows XP op een AMD Athlon XP 2400 mhz met 512 RAM en 80GB HD en een 128 MB kleurenkaart.
Link naar reactie
Hoe brand je? 1 op 1 of via je hdd?? Ik heb intussen namelijk gemerkt dat 1 op 1 vaak mis gaat of dat de dvd idd vast loopt. Via je hdd ontloop je dit probleem grotendeels hoewel je nog steeds niet zeker bent dat het goed gaat. Sinds ik mijn hdd als tussenstation gebruik om te branden gaat 95% van de dvds goed(zonder haperingen)...
Link naar reactie
[quote:132198a271="J.A.Maurer"]hvgerwen, Dit probleem komt voor als de master en slave instellingen niet goed zijn, zorg ervoor dat de dvd-brander op een IDE kabel zit als master. Zet hem niet op de IDE bij de harde schijf, want dan staat hij als slave. groetjes jac[/quote:132198a271] Die instellingen veranderen hoeft niet de oplossing te geven! Ik heb de instellingen wel goed, maar toch heb ik dit probleem gehad. Het kan wel helpen, maar het hoeft niet de oplossing te zijn.
Link naar reactie
Hmm heb hetzelfde probleem met DVD-R backups van films op mijn KiSS DP-450... De meeste draaien goed van begin tot eind en sommigen blijven continue hangen of verspringen, terwijl ze zonder moeite op mijn Playstation 2 en PC afdraaien terwijl ik steeds de zelfde media gebruik... heel vreemd. Misschien heeft het te maken met de manier waarop gebrand wordt en met welke software?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...