Ga naar inhoud

DVB-T (Digitale TV) en DAB (digitale radio) op één kaart?


Aanbevolen berichten

Er staat deze maand in de duitse c't(computertechniek) een uitgebreide test van 16 DVB-T producten (pci-usb en standalone). Als 1 van de beter kwam de Digitvcard van Nebula eruit, maar die is in nl slecht te krijgen (dacht ik) Goede tweede was Technotrend/Hauppauge alhoewel er op bijna alle kaarten wel iets negatiefs was aan te merken. Van de hauppauge kan ik uit eigen ervaring vertellen dat de software niet erg handig is, een hoop icoontjes zijn raadselachtig en de timeshift modus werkt wel goed en betrouwbaar maar niet erg voor de hand liggend, je moet meerdere handelingen doen om het aan te zetten. Ik heb zelf een DVB-S kaart (Nexus sateliet) welke ook van tehnotrend stamt maar de software is voor alle tehnotrend en hauppauge kaarten gelijk. De combo DVB-T +DAB bestaat dacht ik (nog) niet...
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb het anders opgelost, ik ben in Duistland (veel goedkoper als in België en Nederland) een settop box gaan halen voor €95. Omdat ik al een analoge TV-kaart had, kan ik nu via deze settop box DVB-T digitale TV ontvangen (uitstekende kwalitieit) en dat doosje kan ook nog DAB-radio ontvangen :-D. Nu kan een student op zijn kot tenminste naar het nieuws kijken zonder ruis en sneeuw op zijn scherm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...