Ga naar inhoud

vastlopen dvd speler


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een probleempje. Ik heb een dvd-video combi van panasonic. De laatste tijd loopt hij bij dvd+r's steeds vaker vast. Hij leest dan de hele dvd niet eens, wat ik ook probeer. Met moeite kan ik hem er dan weer uit krijgen. Hoe komt dit? Het zijn Fuji dvd+r's, en een Philips dvdrw416n brander. De dvd is verkleind met dvd shrink.
Link naar reactie
Het euvel ligt meestal bij de DVD-speler, het is niet precies te zeggen welke media en/of brandmethode het beste is voor de DVD-speler. Het enige wat ik kan adviseren aan mensen die nog een huiskamer-DVD speler gaan aanschaffen, is om een echte allesvreter te nemen (zo eentje die ook DivX afspeelt), bijvoorbeeld de Yamada DVX-6600. http://www.tweakers.net/pricewatch/78754
Link naar reactie
[quote:b668cac7eb="D"]Hoi, Ik heb een probleempje. Ik heb een dvd-video combi van panasonic.brander. .[/quote:b668cac7eb] Behalve merk schijfje zoals anderen al aangeveven. Wat zijn de specs van deze combi. Kan hij wel +R(W) officieel aan ? Zo nee, jammer dan. Mogelijk kan hij wel -R(W) aan ? Kan je van de schijfjes de bookmark wijzigen naar DVD-rom zoals bij Lite On ? Dit is een oplossing om de readibilty in stand-alone apparaten te verbeteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...