Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
ja, ik had ook de hoop dat een sacd nog wel op de 1 of andere manier op een pc af te spelen is... Mooie uitleg op dat forum, ik ben weer een illusie armer :D Ik ben benieuwd of de SACD hier nog in nederland gaat doorbreken. Ik denk persoonlijk dat, omdat t niet op de pc is af te spelen en er hele speciale spelers voor nodig zijn, dat niet gaat lukken... Alleen de [i:5a1cab8a00]echte[/i:5a1cab8a00] audiofielen zullen hiervoor vallen... Of het moet beter gestandaardiseerd worden...
Link naar reactie
Een sacd heeft een gewone cd laag, en die kun je voor zover ik weet in elke normale cd speler of cdrom afspelen. Ik ben zelf nog nooit een cdrom tegengekomen, die sacd aan kan. Over de sacd zelf, ik denk dat dat niks wordt. Denk eerder dvd-audio. Als de tastbare geluidsdragers al niet helemaal verdwijnen...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je hebt cd, SACD en Hybride SACD. Dat laatste zodat je de de SACD op SACD-spelers (duh) en gewone standalone cd-spelers kan afspelen. Hierbij geldt dat je dan wel weer gewoon cd-kwaliteit (16 bit, 44 KHz) krijgt. Waar CD stopt bij 44 KHz, gaat SACD verder tot 100 KHz. Kom anders eens in oktober op de VAD (Verenigde Audio Distributeurs). Het is in het Koningshof in Veldhoven. Je zult mij er ook vinden in de Meijery Foyer samen met HNNY Benelux BV (voorheen Tannoy). Meer info valt te vinden op: http://www.vad-show.nl/ Greetz, Marc van den Hul :D
Link naar reactie
Eeyz, Euh... ja ik ben zoon van DE Van den Hul. Ik help af en toe wel eens mee op de zaak met het monteren van de kabels. Laatste tijd de Jubilee en The Name. HNNY Benelux (onze importeur voor Nederland want dat doen wij zelf niet) heeft een flinke order geplaatst voor beide kabels dus die zie je binnenkort in de winkels liggen :D Greetz, Marc van den Hul :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...