Ga naar inhoud

Extra's weg bij kopieren dvd


Aanbevolen berichten

[size=12:01e3c86e28]Ik wil een reservekopie maken van een dvd, maar op de kopie wil ik de extra's (making of etc.) weglaten. Ik gebruik dvd decrypter om de dvd over te zetten naar de harde schijf. Daarna comprimeer ik de film met DVD Shrink 3.1. Maar het lijkt met dit programma niet mogelijk te zijn om de extras helemaal weg te laten. Het is wel mogelijk om ze heel erg te comprimeren, maar dan nemen ze nog altijd zo'n 250 mb in beslag? Wie weet hoe ik deze extras kan weglaten bij het kopieren?[/size:01e3c86e28]
Link naar reactie
[quote:ec8d938a77="jeroentje1983"]Ik gebruik DVDshrink. Daarmee is het geen enkel probleem om alle extra's helemaal weg te laten.[/quote:ec8d938a77] eens : gebruik ik ook, en je hoeft decryptor niet te gebruuiken. Je moeteen rtfm doen van dvdshrink. simpel met shrink : open je dvd, hij scant de dvd af, dan reauthor en vinkjes uitzetten wat je niet wil hebben. daarna branden. eventueel vooraf anydvd laten
Link naar reactie
Zeer groot voordeel van DVDshrink is, als je een film zonder menu's en extra ript, je de default geluids- en subtitle stream kan opgeven, je hebt immers geen menu meer waarin je dit kan doen. Groot voordeel hiervan is ook dat je de dvd erin kan doen en op play drukt, de film begint dan gelijk zonder door allerlei menu's te hoeven lopen.
Link naar reactie
[quote:3cf6de289d="Venzent"]Zeer groot voordeel van DVDshrink is, als je een film zonder menu's en extra ript, je de default geluids- en subtitle stream kan opgeven, .[/quote:3cf6de289d] Venzent : ik gebruik eigenlijk alleen maar shrink voor het duppen, maar waar precies zet ik de deault ondertiteling aan ? (op mijn standalone moet ik de NL ondertiteling altijd via de AB aanzetten)
Link naar reactie
[quote:b2899d0dae="Bosje"][quote:b2899d0dae="Venzent"]Zeer groot voordeel van DVDshrink is, als je een film zonder menu's en extra ript, je de default geluids- en subtitle stream kan opgeven, .[/quote:b2899d0dae] Venzent : ik gebruik eigenlijk alleen maar shrink voor het duppen, maar waar precies zet ik de deault ondertiteling aan ? (op mijn standalone moet ik de NL ondertiteling altijd via de AB aanzetten)[/quote:b2899d0dae] Als je in het re-authorscherm zit, en je sleept de hoofdfilm naar links om deze te kunnen backuppen, kan je in het linkerscherm met rechts op de film klikken, en vervolgens kiezen voor "set default streams" of "properties" en dan "default streams" (weet ik niet meer zeker, heb hier geen DVDshrink)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...