Ga naar inhoud

Albert Heijn beamer Is dit iets?


Aanbevolen berichten

Als die geen 1024x768 pixels native aankan dus XGA (en geen interpolatie toestanden), moet je die niet kopen. Heb al verschillende van dit soort beamers gezien en allemaal waren ze maar 800x600 pixels en het kwaliteitsverschil is wel degelijk waar te nemen: veel korreliger op de gewone 800x600 pixel beamers ondanks de vaak veel hogere ansi lumen waarde die opgegeven. Koop beter een echte 1024x768 pixel beamer: je zult er geen spijt van hebben, ondanks de veel hogere prijs. Zo'n 1000 euro geval zie ik niet bepaald zitten als die maar 800x600 pixels aankan.
Link naar reactie
Ik zag vandaag toevallig dezelfde Philips bClever bij Vobis (in Eindhoven) staan voor € 949 ... Tenzij er een ander type is in dezelfde reeks kan het zich lonen om juist niet na de AH te rennen voor deze 'aanbieding'. Mij lijkt het zowiezo verstandig om eerst wat meer te kijken naar de mogelijkheden en problemen van beamers in het algemeen dan zomaar even een 'goedkope' 'eenmalige' aanbieding te kopen.
Link naar reactie
[quote:12f327fe2f="JaFO"]Ik zag vandaag toevallig dezelfde Philips bClever bij Vobis (in Eindhoven) staan voor € 949 ... Tenzij er een ander type is in dezelfde reeks kan het zich lonen om juist niet na de AH te rennen voor deze 'aanbieding'. Mij lijkt het zowiezo verstandig om eerst wat meer te kijken naar de mogelijkheden en problemen van beamers in het algemeen dan zomaar even een 'goedkope' 'eenmalige' aanbieding te kopen.[/quote:12f327fe2f] Bij Mycom 899 euri greetz.
Link naar reactie
[quote:898d861088="H"][quote:898d861088="JaFO"]Ik zag vandaag toevallig dezelfde Philips bClever bij Vobis (in Eindhoven) staan voor € 949 ... Tenzij er een ander type is in dezelfde reeks kan het zich lonen om juist niet na de AH te rennen voor deze 'aanbieding'. Mij lijkt het zowiezo verstandig om eerst wat meer te kijken naar de mogelijkheden en problemen van beamers in het algemeen dan zomaar even een 'goedkope' 'eenmalige' aanbieding te kopen.[/quote:898d861088] Bij Mycom 899 euri greetz.[/quote:898d861088] Vergeet niet dat je iedere 4 a 6 maanden een nieuwe lamp moet aanschaffen, die krengen zijn stervens duur!!
Link naar reactie
[quote:a5bd795e0f="taco78"]Vergeet niet dat je iedere 4 a 6 maanden een nieuwe lamp moet aanschaffen, die krengen zijn stervens duur!![/quote:a5bd795e0f]Volgens spec haalt die lamp 6000 branduren; dan moet je veel 'beamer-kijken' in die tijd om aan dat aantal te komen. Maar idd, een nieuwe lamp kost waarschijnlijk ergens tussen de €200,- en €400,- .
Link naar reactie
Ligt er ook aan waarvoor je em gebruikt he...Als je hem iedere voor elke b-film op v8 en jerry springer 's nachts op sbs6 dan kan het inderdaad snel gaan met je lamp. Maar als je hem puur voor dvdtjes gebruikt en af en toe een serie of goeie film op de tv dan kan je der ardig lang mee doen denk ik... Nog iets, is het echt zo'n groot verschil 1024x768 ipv van 800x600..Want bij een prijsverschil van 200 eurie zou ik dat best ervoor willen betalen. Maar het scheel zo'n 1000 euro dus dat vind ik wel erg veel geld.
Link naar reactie
Mij lijkt het 'geluid' dat dat ding produceert net zo belangrijk (zo niet nog belangrijker) dan de mogelijkheid om > 800x600 te projecteren. De resolutie van tv & film is toch kleiner dan 800x600 ? Niks is irritanter dan tijdens een 'stille' scene het gezoem van de ventilator te horen ...
Link naar reactie
[quote:b46e650dea="XxxxPhaZexxxX"]Ligt er ook aan waarvoor je em gebruikt he...Als je hem iedere voor elke b-film op v8 en jerry springer 's nachts op sbs6 dan kan het inderdaad snel gaan met je lamp. Maar als je hem puur voor dvdtjes gebruikt en af en toe een serie of goeie film op de tv dan kan je der ardig lang mee doen denk ik... Nog iets, is het echt zo'n groot verschil 1024x768 ipv van 800x600..Want bij een prijsverschil van 200 eurie zou ik dat best ervoor willen betalen. Maar het scheel zo'n 1000 euro dus dat vind ik wel erg veel geld.[/quote:b46e650dea] En of dat scheelt: Ik heb zelf lang nagedacht en heb uiteindelijk een ASK true XGA-beamer gekocht die "maar" 1100 ANSI Lumen was. Een vriend van mij die na het zien van de beamer ook zo'n ding wou heeft een 1300 ANSI Lumen 800x600 beamer gekocht (geloof Philips) en we waren beiden zeer verbaasd tussen het kwaliteitsverschil en lichtsterkte tussen de twee beamers (nochtans was het bij hem thuis veel donkerder ! Hoe we aan het ding draaiden en focusten: het geheel was toch niet zo scherp en helder als de true XGA beamer. Oh ja wat betreft geluid: de zijne zoemde nogal, terwijl de mijne amper hoorbaar was :wink:
Link naar reactie
[quote:0b448a95ab="JaFO"]Heb je een prijs en winkel bij de hand van dat ding ? Hoe is het voor de rest qua 'overige' kosten (ie : is een scherm nodig gehad, hoe duur zijn de lampen in jouw geval, hoe vaak moet je ze vervangen ) ?[/quote:0b448a95ab] waar haal je de lampen vandaag? niet bij de appie neem ik aan, als je ze moet bestellen in het buitenland oid dan is het niet echt handig
Link naar reactie
[quote:e9759e3a91="Dopefish"]Ik zoek eigenlijk meer een goedkoop beamertje (voor mijn part 2e hands) voor af en toe een filmpje of gamen met vrienden. Weet iemand iets?[/quote:e9759e3a91] ik denk dat je het beste even een nieuw topic kan aanmaken voor je, misschien in te koop gevraagd ook eentje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...