Ga naar inhoud

pctv insalleert niet op w98


Aanbevolen berichten

Ik heb wel w 98 se er op staan, maar nog geen updates gedaan (service pack), is computer die ik net in elkaar heb gezet, maar die heeft nog geen verbinding met het net (vandaar geen updates e.d). Denk je dat service pack zou helpen? (Aan mod: sorry, ik zie opeens dat ik waarschijnlijk in verkeerde forum heb gepost)
Link naar reactie
[quote:c1b45f7a3e="=def=appelseal"]ik heb op een oude pc win98se zonder servicepack zover ik weet en daar draait die goed is dus wel mogelijk[/quote:c1b45f7a3e] hij heeft bij mij ook op 98se gedraaid. Uit mijn hoofd : het kan helpen om ervoor te zorgen dat de pctv een dedicated IRQ krijgt (bij voorkeur 10) Kan je in je BIOS aangeven als het goed is
Link naar reactie
Dank voor suggesties, maar ik denk niet dat het aan irq ligt, want bij installatie van software gaat alles in begin lekker, maar dan geeft installatie programma aan dat het niet geschikt is voor 98. Maar moet bekennen dat de laatste keer dat ik een irq conflict had in 1993 (of zo ) was onder win31 . Ik heb nu in nieuwe computer (asus a7n8x-x met xp 3000) mijn oude (5 jaar) pctv pro gestopt met oude software en dat installeerde in 1 keer. Heb er naast een xp computer, daar kan ik dan die nieuwe in stoppen, maar had het liever omgekeerd gehad. (en snap dus nog steeds niet helemaal waarom die nieuwste versie niet wil installeren, of kan het toch dat irq probleem zijn?).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...