Ga naar inhoud

SoundMAX Digital AudioCard Intergrated ASUS P4C800 De Luxe:(


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb sinds kort een nieuwe computer. Ik draai onder Windows XP SP 1 Alle drivers zijn goed geinstaleerd. ik heb een SoundMAX Digital AudioCard Intergrated op een Asus P4C800 Deluxe moederbord. Ik heb de recente drivers gedownload(Tenminste die ik kon vinden via Driver.com Asus.com etc). Op deze geluidskaart kan ook een 5.1 luidsprekersysteem aangesloten worden of 4 Quadraphonic speakers, of gewoon een 2.1 systeem. Ik zelf heb een 2.1 speakersysteem van Creative Inspire T2900 Er zit meegeleverde software bij voor de audioinstellingen, hiermee kun je via een wizard het geluid instellen. IK KRIJG VIA DE STEREO INSTELLING ER GEEN GELUID UIT!!!! :evil: Alleen als ik de Quadraphonic speakers selecteer en de audioinput (van de 2.1 craetive) in de blauwe uitgang stop krijg ik de testruis. Ik zou bijna denken dat de groene audio-out defect is! Heb ook al andere speakers geprobeert(ook2.1). Wie weet hoe ik mijn configuratie op 2weg speakersysteem kan instellen?? en normaal geluid uit mijn pc kan krijgen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...