Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo iedereen ik zoek momenteel een mp3 hdd ik heb er nu 3 op het oog ipod 15 gb (€350) archos gmini 220 20gb (€290) iriver ihp 120 20gb (€400) ik weet natuurlijk dat de iriver ten opzichte van de archos veeeeel beter is, maar hij is ook duurder ik wil dus graag jullie mening over je moet dan wel ff in mijn situatie denken budget 350 maar als de iriver egt zo geweldig is wil ik wel 400 voor neertellen ik heb geeen usb 2.0 kaart of firewire in pc zitten dus ik ben sowieso €25 kwijt an een kaartje design doet er toe en bij goedkoper hou ik natuurlijk over.... dus wat zouden jullie doen????
Link naar reactie
Ik zit juist in het blaadje van de Lidl (of hoe je dat ook schrijft..) nou ja aldi nr. 2 zeg maar te kijken en daar hebben ze een typhoon voor 280 euro met 20gb HDD dus misschien is dat wel wat al wil dat niet zeggen dat ze dat bij jou in de buurt ook hebben maar ja kan op zn minst ff kijken... EDIT: het merk is natuurlijk niet TOP maar dat snap je wel denk ik..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...