Ga naar inhoud

audio op video dvd speelt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: sinds kort krijg ik geen geluid meer als ik een dvd op de pc afspeel, enkel een enerverend gebrom. Beteket dit dat mijn hardware stuk is of zo, vroeger werkte het wel en de dvd spelen op een externe dvd-speler wel perfect af. MB abit ic7-G max2 met ingebouwde geluidskaart DVD-speler plextor px 116a DVD-writer plextor 708a
Link naar reactie
Yep die doen het wel, mp3, wma, spellen, gewone audi cd's alhoewel ik soms de indruk heb dat het niet zo zuiver klinkt als het was. Verder werkt ook de surround niet, slechts de 2 voorste boxen produceren geluid samen met de sub. Als ik de achterste speakers vooraan aansluit werken die maar de voorste dan weer niet. Verder is er ook een vreemd gebrom te horen als de speakers aan staan en er speelt geen muziek. Los daarvan heb ik wel de indruk dat ik beter een losse geluidskaart had aangeschaft, ik heb in mijn oude pc een een SB Live 1024 kaart zitten en ik moet zeggen daar heb ik nooit problemen mee gehad
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...