Ga naar inhoud

Alle 3 de cd/dvd drives doen ut nie meer


Aanbevolen berichten

Hoe kan dat nou. Ik start mijn pc op en in eenkeer kan ik bij Deze Computer heen cd/dvd station meer vinden. Kijk ik bij Apparaatbeheer, krijg ik las foutmelding voor alle 3: Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41) :evil: :evil: :evil: Wat moet ik nou deon om ze weer aan de praat te krijgen?
Link naar reactie
[quote:2c4983f0d0="ANNErd"]opnieuw geinstalleerd... nu andere melding: Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) wat nu?[/quote:2c4983f0d0] Bij apparaat beheer al je CD drives verwijderen, dan bij Configuratiescherm naar hardware laten zoeken, als et goed is installt ie dan zelf goeie stuurproggies ed. Als dat niet werkt zou ik Windows opnieuw installen.... :cry:
Link naar reactie
GamerNeo, nieuw zeker :P ? Als ik een tip net heb gekregen via dit forum hoef jij hem niet over te schrijven... Maargoed, nog een keer gedaan, en hij doet het nog niet. Wederom: Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) Ik vermeld voor de volledigheid maar ff de apparaten: _NEC DVD_RW ND-2500A ASUS CRW-5224A USB Device SONY DVD-ROM DDU1621
Link naar reactie
je hebt de kabels al gecontroleerd.. flikker is de secundaire cdrom spelers er af.. kijken of ie die cdrom speler op primairie kanaal het dan wel doet.. zo niet.. ook die eraf gooien en kijken met welke combo hij het wel doet.. (heb ook es last gehad van zoiets.. lag bij mij aan de te veel adreige udma kabel die ik gebruikte voor de 2 cdrom spelers, de gene op de 2de stekker deed het alsmaar niet..)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Misschien een raar idee maar als je nu systeemherstel eens gebruikt en teruggaat naar de meest recente datum waarop alles nog goed werkte? Overigens hoef je in Win XP na het, in apparaatbeheer, verwijderen oftewel "installatie ongedaan maken" alleen maar naar ACTIE te gaan bovenin en dan te kiezen voor iets van, ik weet het niet precies uit mijn hoofd, zoeken naar gewijzigde apparaten. Het is dus niet nodig om de PC te herstarten. Ik heb dit zeer recent nog bij de hand gehad. Ook met ontbrekende CD- en DVD- drives. Alleen dat was in Canada bij een goede vriend op een Engelse Win XP. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...