Ga naar inhoud

beeld pc naar tv via s-video


Aanbevolen berichten

Ik krijg het beeld van de pc niet op mijn tv. Als ik hem via de s-video kabel aansluit op mijn tv mrijg ik gewoon beeld totdat ik in windows kom en mijn normale crt monitor blijft het wel doen. Ik heb een medion pc 8083 met ait 9800xxl. Weet iemand of je hier nog software voor nodig hebt of dat het hardware is?
Link naar reactie
Je moet instellen in windows dat deze op twee monitoren moet weergeven. Dit doe je door naar je bureaublad te gaan. Rechter muisknop, eigenschappen. Tab instellingen. Dan knop geavanceerd. Dan krijg je dit te zien: [img:ddd2c26d4f]http://www.3dgameman.com/reviews/aiw_dual_display/aiw_dual_display_02.jpg[/img:ddd2c26d4f] (plaatje is ergens van internet maar zelfde idee) Zorg dus dat je er zowel voor je crt monitor het knopje op groen staat (dat staat ie nu als het goed, anders zou je niks zien. En zorg dat ook dat bij de tv op groen staat. (gewoon op linker hoekje drukken). En dan moet je nog kiezen of deze de 1e of de 2e monitor moet zijn. Alleen de 1e monitor kan een film op full screen laten zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...