Ga naar inhoud

Waar vindt ik midi files


Aanbevolen berichten

mp3 in midi overzetten is minder succesvol dan je op eerste zal denken.. als je een progje vind brouwt ie er hele rare dingen van.. heb nog nooit een goede kunnen doen :cry: als je er een vind die dat ewel kan (wat ik betwijfel) zeg het ff wil je! (trouwens.. www.midi.pagina.nl is goede site.. veel links enzo)
Link naar reactie
Midi files, om te proberen vind je in je map windows/media op je systeem schijf. Audio files om zetten naar midi schijnt te kunnen maar het resultaat zal ,en is naar ik al vaker heb gelezen, niet goed. Andersom gaat wel goed: van midi naar mp3. een midi file is eigenlijk geen muziek: het is een set computer instructies welke de midi sampler vertellen met welk instrument een bepaalde toon voor hoe lang moet worden gespeeld en op welk tijdstip. Met een midi file "creer' je dus daadwerkelijk muziek op het moment dat je het afspeeld. Een midifile is dus eigelijk een elektronische partituur voor een elektronisch orkest. Een wav(of mp3) to midi converter zal alleen eenvoudige -enkeltonige muziek kunnen omzetten, dus bv beltonen zullen goed lukken. Zodra de muziek meertonig is zal de converter er een puinhoop van maken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...