Ga naar inhoud

Probleem met avi.


Aanbevolen berichten

Ik probeer zo nu en dan een gedownloadde trailer van een film af te spelen. Ik deed er heel lang over die van de film Van Helsing binnen te krijgen. Dat lukte wel maar het afspelen niet. De eerste paar seconden zie ik beeld en geluid maar daarna gaat het geluid verder en staat het beeld stil. Ik ben dit vaker tegen gekomen en ben er goed zat van. Ik krijg een hekel aan het avi format. Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik de WMP versie 9.00.00.3075.
Link naar reactie
Het was dan ook een behoorlijk zwaar bestand. Tegen de 50MB aan, en dat voor een trailer van een minuut. Wel erg scherp beeld. De WMP speelt het bestand gewoon af op normale grootte maar tijdens de experimenten om het bestand te kunnen zien heb ik het ook geprobeerd met de Quicktime speler. Dat werd inderdaad een erg groot scherm...
Link naar reactie
[quote:cb846b8dd0="Johnny321"] wat een onnozele grote resolutie zeg btw, 9 van de 10 pc's moet het beeld verkleinen om het te kunnen weergeven op de monitor's resolutie.[/quote:cb846b8dd0] Hebbie ook een flutmonitortje: De native resolution van 17" TFT's is 1280x1024, de ergonomische resolutie van 19" CRT's eveneens.
Link naar reactie
[quote:9b0aa347d2="Obi-wan-kenobi"][quote:9b0aa347d2="Johnny321"] wat een onnozele grote resolutie zeg btw, 9 van de 10 pc's moet het beeld verkleinen om het te kunnen weergeven op de monitor's resolutie.[/quote:9b0aa347d2] Hebbie ook een flutmonitortje: De native resolution van 17" TFT's is 1280x1024, de ergonomische resolutie van 19" CRT's eveneens.[/quote:9b0aa347d2]Het percentage dat een 17" TFT / 19" CRT heeft op de totale markt, is niet zo enorm groot denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...