Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

't Kan natuurlijk ook zijn dat het een Windows-probleem is, maar het gaat over geluid en dus maar op dit forum. Het probleem: ik zet in het Sound Volume scherm het geluid van line in en wave op een prettig niveau, luister naar m'n muziek (op line in zit het geluid van de tv-kaart) en voordat je er erg in hebt valt het volume weer terug tot net boven nulniveau en zo kan ik wel aan de gang blijven. Dit ergert me, dus de vraag: is daar iets aan te doen?
Link naar reactie
[quote:3bc371c57b="OAP"]Nou moet je niet van me denken dat ik zo stompzinnig ben dat ik dat niet zou weten; natuurlijk zit er een kabeltje tussen de line out van de tv-kaart en line-in van de geluidskaart, anders hoor je helemaal niks.[/quote:3bc371c57b] Nee, lijkt me ook. Ik heb ook zo'n raar geluisprobleempje. Als ik nadat windows is opgestart een mp3tje draai of iets anders met geluid doe dan is er gewoon geluid, zoals dat moet. Maar wat blijkt, het staat harder dan ingesteld. Pas als ik de masterschuif van de volumeregeling iets beweeg of even op mute zet zakt het geluid een end terug. Hier leef ik al een tijdje mee en ik laat het zo. Ik denk dat in jou en in mijn geval alleen een schone windows installatie zin heeft. Maar ook dan kan dit probleem weer voorkomen zolang je niet weet waar het aan ligt. (volgens mij ligt het aan mijn geupdate drivers)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...