Ga naar inhoud

Nederlandse versie Creative PlayCenter


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan een Nederlandse versie van Creative PlayCenter t.b.v. de Sounblaster Live 1024 welke werkt onder XP. De originele versie op CD werkt niet (en installeerd niet) onder XP welke ik zojuist heb geïnstalleerd. De Nederlandse update op de site van Creative werkt alleen als er al een Nederlandse versie op het systeem staat (welke maakt verder niet uit). Creative wil mij niet verder helpen (wet een service).
Link naar reactie
[quote:d6df3a995c="praatpaal"]Volledige NL versie en laatste NL patch. Als het hier niet mee lukt ben ik bang dat het helemaal niet gaat lukken... http://nl.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?bypass=1&category=2&os=10&driverlang=2&prod=14&drivertype=3[/quote:d6df3a995c] Helaas werkt deze niet (had ik ook al gevonden). Deze zgn. volledige versie installeerd niet als er geen oude versie op het systeem staat. Staat er wel een oude versie, dan neemt hij deze taal over en is er geen andere taal te selecteren.
Link naar reactie
Het volgende wil bij creative software nog wel eens werken. Start de installer, en wacht op de foutmelding. Niet afsluiten dan. Ga naar je temp folder, en zoek de creative installatiebestanden op. Kopieer die naar een andere map, en start daar de setup.exe. Wel slim als je vantevoren even je temp folder leeghaalt.
Link naar reactie
[quote:658e058098="gerben"]Het volgende wil bij creative software nog wel eens werken. Start de installer, en wacht op de foutmelding. Niet afsluiten dan. Ga naar je temp folder, en zoek de creative installatiebestanden op. Kopieer die naar een andere map, en start daar de setup.exe. Wel slim als je vantevoren even je temp folder leeghaalt.[/quote:658e058098] Bedankt voor de tip, de werkte inderdaad. Ik heb nu dus de Nederlandse versie geïnstalleerd!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...