Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als je nog een cassettedeck hebt staan kan je het als volgt doen. sluit de microfoon aan op het deck aan op de microfoon ingang. Plaats een bandje en zet deze klaar voor opname (rec-play pause) Je kan het natuurlijk ook opnemen op het tapeje, maar dan krijg je er wel bandruis bij. sluit de line uitgang van het deck aan op de line in van je pc en neem het op je pc op.
Link naar reactie
heb je de mic boost wel aangevinkt bij de eigenschappen v/d microfoon, dit scheelt behoorlijk in het vollume. ik heb een zeer goedkope (€10) hoofdtelefoon met microfoon eraan en deze knalt er uit, dus mischien is het beter een andere mic te kopen, lijkt me goedkoper en simpelder als het geklooi met een versterker of cassettedek.
Link naar reactie
[quote:1e5008b909="lone"]heb je de mic boost wel aangevinkt bij de eigenschappen v/d microfoon, dit scheelt behoorlijk in het vollume. ik heb een zeer goedkope (€10) hoofdtelefoon met microfoon eraan en deze knalt er uit, dus mischien is het beter een andere mic te kopen, lijkt me goedkoper en simpelder als het geklooi met een versterker of cassettedek.[/quote:1e5008b909] Strak plan ja, gewoon een pc microfoontje kopen. Of je moet een reden hebben om zo'n microfoon met XLR aansluiting aan te sluiten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...