Ga naar inhoud

Reeds gekopieerde dvd 1 op 1 branden


Aanbevolen berichten

hey, sinds kort ben ik in bezit van een plextor 708a brander. Om dvd's te kopieeren gebruik ik het programma dvd-shrink. Voor de mensen die dit programma nog nooit hebben gebruikt, echt een aanrader. [url]http://www.dvdshrink.org[/url] Echter zit ik met het volgende "probleem" Wanneer ik een reeds gekopieerde dvd 1 op 1 wil kopieeren, met bijvoorbeeld nero 6, krijg ik de melding dat er op de lege dvd te weinig schijfruimte is. Echter mag ik er toch vanuit gaan wanneer een dvd reeds is gebrand op een 4,7 gb schijfje dat die gewoon 1 op 1 kan worden gebrand ???? Of zit ik er nu helemaal naast. Alvast bedank. geef me a.u.b. niet de tip om deze ook gewoon met dvd-shrink te branden.[url][/url]
Link naar reactie
Ik geloof dat er een klein vershil in grootte zit tussen DVD-r en DVD+r, probeer je soms van +r naar -r te kopiëren? Overigens zou ik DVD-shrink niet aan iedereen aan willen bevelen. Het is een leuk programma als je weinig compressie toe hoeft te passen, maar bij meer compressie is de kwaliteit bepaald niet mooi meer. Als je het goed wil doen kun je beter DVD rebuilder o.i.d. gebruiken.
Link naar reactie
Voor de duidelijkheid, het ging om een fly on fly kopie. Ik heb inderdaad de aller laatste nero versie. Eerst naar de harde schijf kopieeren en vervolgens met nero branden is precies hetzelfde wat dvd shrink doet, mits er geen beveiliging meer op zit, wat bij een gekopieerde het geval is. Ik brand een dvd - naar een dvd - Helaas mochten jullie tips mij geen uitkomst bieden, toch bedankt voor de moeite. vr.gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...