Ga naar inhoud

nVIDIA Soundstorm v Audigy 2


Aanbevolen berichten

ik heb pas een Audigy 2 geluids kaart gekocht. en heb voor het installeren de onboard nVIDIA soundstorm gedeinstalleerd. maar het control panel van mn soundstorm blijft steeds tussen mn Audigy panel komen. en ik hebm toch zeker wel uitgeschakeld in msconfig en in bios heb ik dat spul ook uitgezet. nu ben ik toch van plan om er een Ghost image er overheen te zetten maar hoe kan ik voorkomen dat de nVIDIA Soundstorm driver geinstalleerd word? want mn mobo geforce2 drivers is een totaal pakket incl de geluids drivers enzo. Heeft iemand ervaring in een ASUS A7N8X-Deluxe mobo met een losse geluidskaart er in?
Link naar reactie
[quote:f89e50eb35="Cable guy"]ik heb pas een Audigy 2 geluids kaart gekocht. en heb voor het installeren de onboard nVIDIA soundstorm gedeinstalleerd. maar het control panel van mn soundstorm blijft steeds tussen mn Audigy panel komen. en ik hebm toch zeker wel uitgeschakeld in msconfig en in bios heb ik dat spul ook uitgezet. nu ben ik toch van plan om er een Ghost image er overheen te zetten maar hoe kan ik voorkomen dat de nVIDIA Soundstorm driver geinstalleerd word? want mn mobo geforce2 drivers is een totaal pakket incl de geluids drivers enzo. Heeft iemand ervaring in een ASUS A7N8X-Deluxe mobo met een losse geluidskaart er in?[/quote:f89e50eb35] rtfm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...