Ga naar inhoud

Pinnacle PCTV sat CI- doet niks


Aanbevolen berichten

denk bij de dec3000 aan het updaten van je firmware en de laatste versie software, is erg belangrijk. Aangezien deze groep apparaten relatief nieuw is gebeurt er nog erg veel op het ontwikkelingsgebied van drivers en firmware. Ik zie mijn Nexus-S ook letterlijk met iedere software vernieuwing beter worden, het verschil is echt duidelijk waarneembaar. De laatste versies vind je op hauppauge.de
Link naar reactie
[quote:d5f7381985="rwilligen"]denk bij de dec3000 aan het updaten van je firmware en de laatste versie software, is erg belangrijk. Aangezien deze groep apparaten relatief nieuw is gebeurt er nog erg veel op het ontwikkelingsgebied van drivers en firmware. Ik zie mijn Nexus-S ook letterlijk met iedere software vernieuwing beter worden, het verschil is echt duidelijk waarneembaar. De laatste versies vind je op hauppauge.de[/quote:d5f7381985]Klopt , heb de nieuwe drivers + software gedownload en install. Alles loopt nu zonder problemen. Heb nu alleen een andere module nodig voor de CI (Magic past niet )om de NL kanalen tekrijgen.
Link naar reactie
[quote:574162a4f8="rwilligen"]Hoezo past niet? Er is toch maar 1 maat? Heb je hem wel goed om? (om maar ff iets stoms te noemen... :wink: )[/quote:574162a4f8]nou , hij past echt niet.Werd mij al op gewezen tijdens de koop. Maar ja eigewijs. Instoppen die handel. wil dus niet. Klepje open . inderdaad een andere verbinding . Module kost dus (ken je kiezen )minimaal 99 euro . Hopelijk kan ik magic inruilen.Snap dus niet het verschil in een duurdere en goedkopere .!!???Als ik mij niet verslaap (late dienst gehad ) ga ik hem morgen ophalen.Gelukkig heb ik het canel+ kaartje nog wel :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...