Ga naar inhoud

Tv-Kaart op dual screen


Aanbevolen berichten

Ok, ik heb dus een TV-kaart en ben daar zeer tevreden over (geweldige uitvinding) hij staat bij mij dan ook altijd in het klein aan maar wat ik me afvroeg is of dit schermpje ook te verplaatsen is naar mijn secundaire scherm als ik een dual head video kaart neem. Bij mijn oom was dit namelijk niet het geval en voor dat ik een nieuwe dual head video kaart ga kopen wil ik zeker weten dat mijn tv-kaartje op het secundaire scherm kan draaien in plaats van alleen maar het hoofdscherm! Zijn er mensen die dit probleem hebben of hebben gehad of weten wat er aan te doen is laat het dan even weten :D Met vriendelijke groet, Laurens
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je zult daarvoor een videokaart moeten hebben die op het secundaire scherm ook "overlay" kan draaien. Alle twee de schermen moeten dus in overlay kunnen draaien. Ik meen dat de matrox 650 en hoger dat kunnen.... 't is een zeldzame eigenschap..... [edit] http://www.matrox.com/mga/products/mill_pseries/p650.cfm de p650 heeft in ieder geval dual independant overlay... wat betreft een tv-out; een tv out is geen dual-head maar gewoon een kloon van je eerste scherm, dus is ie altijd overlay. Ik neem ook aan dat je geen tv-out(een kloon van je hoofdscherm) wilt maar een echte uitgebreide desktop op een tweede monitor.
Link naar reactie
Precies, pceetje bedoelt iets anders...wat jij zegt is precies wat ik bedoel rwilligen...voordat ik zo'n videokaart ga kopen zal ik hier dan ook goed op gaan letten. Jammer dat alleen maar weinig videokaarten dat hebben als ik jou moet geloven. Superbedankt want ik weet nu hoe het heet en waar ik op moet letten. Laurens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...