Ga naar inhoud

Firmware update Yamada 6600


Aanbevolen berichten

Hallo, Een vraagje, ik ben in het bezit van een dvd speler Yamada 6600, maar wil ook ondertitels kunnen afspelen. Daarvoor een upgrade van de Yamada site gehaald (.zip bestand van881kB). Dit bestand uitgepakt. Dit wordt .iso bestand van 1630kB. Als ik dit bestand met Nero express 6. op een cdr brand, krijg ik een .bin bestand van 1269kB. Ik ben bang dat ik iets niet goed doe om de firmware op te waarderen. Is er iemand die hier al ervaring mee heeft, dan hoor ik dat graag. B.v.d.
Link naar reactie
Ik heb 't ff bekeken met ISO-buster, en het klopt dat dat .BIN-bestand de inhoud van het ISO-bestand is. Ik vind het wel raar, ik heb zelf de Yamada 6000, de inhoud van het ISO-bestand bij die firmware is een .ROM-bestand ... Ik vertrouw het dus ook niet helemaal! Ik zou trouwens ff wachten totdat er een definitieve firmware update voor de 6600 uitkomt, dit is nl. een beta-versie. Firmware upgraden is nl. niet altijd zo veilig ...
Link naar reactie
[quote:b811db13f6="Obi-wan-kenobi"]Ik heb 't ff bekeken met ISO-buster, en het klopt dat dat .BIN-bestand de inhoud van het ISO-bestand is. Ik vind het wel raar, ik heb zelf de Yamada 6000, de inhoud van het ISO-bestand bij die firmware is een .ROM-bestand ... Ik vertrouw het dus ook niet helemaal! Ik zou trouwens ff wachten totdat er een definitieve firmware update voor de 6600 uitkomt, dit is nl. een beta-versie. Firmware upgraden is nl. niet altijd zo veilig ...[/quote:b811db13f6] Idd, beter even wachten. Firmware-upgrade is altijd tricky.
Link naar reactie
[quote:25f3fe5c13="Robberto"]Bedankt voor de moeite. Dat het uitgepakte bestand een .iso moet zijn dat klopt wel, want dat staat bij de handleiding van de download via de yamada site. Maar dat het na het branden een kleiner .bin bestand wordt?[/quote:25f3fe5c13] Dat kan, dat .ROM-bestand voor de Yamada 6000 is ook kleiner dan het ISO-bestand. Die firmware update is trouwens goed verlopen ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...