Ga naar inhoud

Problemen met geluid


Aanbevolen berichten

Nu heb ik onlangs mijn pc opnieuw laten installeren maar nu heb ik nog wat problemen met het geluid. Ik hoor wel geluid als ik klik met de muis, en ook als de pc is opgestart... Maar in mediaplayer kan ik niets afspelen, en mp3's kan ik ook niet niet beluisteren. Mijn geluidskaart is geinstalleerd... In mediaplayer krijg ik de volgende foutmelding: [quote:6cf422ce70] 0xC00D11BA: Kan het bestand niet afspelen Het bestand kan niet worden afgespeeld vanwege een probleem met het geluidsapparaat, bijvoorbeeld de geluidskaart of de geluidscontroller. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben: Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit andere programma's die het geluidsapparaat wellicht gebruiken af en probeer nogmaals het bestand af te spelen. Het geluidsapparaat werkt niet goed. Raadpleeg de probleemoplosser van Windows Help voor geluiden of de documentatie bij het geluidsapparaat om het probleem op te lossen. Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer nogmaals het bestand af te spelen. Fout-id = 0xC00D11BA, Voorwaarde-id = 0x00000000 [/quote:6cf422ce70] Wie kan me helpen? Alvast bedankt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...