Ga naar inhoud

5.1 surroundset geeft geen surroundsound


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een tijdje een trust 4500p home theatre system zoals dat dan heet. Ik was er altijd tevreden over, goeie bas en scherp geluid. Daar is opzich niks aan veranderd, maar ik was pas bij een vriend die ook een surroundset heeft en daar klinkt het ook echt 'surround'. Hij had zo'n programma waarmee je dat kon testen en het klonk erg goed. Bij mij heb ik toch nog altijd het idee dat het niet surround is. Ik heb de boxen goed opgesteld, heb bij de instellingen in het configuratiescherm aangeven dat het 5.1 sound is, en heb de instellingen van mijn geluidskaart (sweex 5.1 geluidskaart overigens) volgens mij ook goed ingesteld. Heeft iemand nog suggesties wat ik kan doen en/of heeft iemand zo'n programmaatje waarmee je dus je surroundsound kan testen? alvast bedankt Michiel
Link naar reactie
was het toevallig een Creative Programmaatje ? , daarmee kun je CD audio met DVD 5.1 Audio vergelijken , en dat klinkt mooier , ook kunnen zijn speakers wel eens een matrix mode hebben ofzo , wat mijn Z-5300 ook hebben , daarmee mix je een 2 kanaals bron op , naar een 6 kanaals {5.1} geluidsbron , ook is je geluidskaart niet de beste , maar ik weet verder niet zoveel van Support van sweex ofzo , . wat voor speakers + geluidskaart heeft je vriend dan ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...