Ga naar inhoud

PC aansluiten op TV maar zwart-wit


Aanbevolen berichten

Ik heb, naar aanleiding van het stuk in "tips en Trucs"mijn pc aangesloten op mijn tv. In het artikel in T&T heb je een tabblad "TV-instellingen"waar je kunt instellen wat je aansluiting is. Dat kan ik niet vinden. Ik heb de nieuwste driver gedownload en geinstalleerd bij nvidia.com maar dat tabblad is er niet. Alles is gelukt verder, beeld, geluid en full screen maar het is allemaal zwart-wit. Ik heb een Geforce4 TI 4400 met Windows XP, wie kan me vertellen hoe ik het beeld in kleur kan krijgen? FJ
Link naar reactie
denk niet dat dat er iets mee temaken heeft of ie wel of geen schakelaar heeft eigenlijk. Als je tv meerdere scart-aansluitingen heeft moet je het eens in een andere proberen. Als je er maar een hebt is de kans heel groot dat die gewoon geen svhs ondersteuning heeft. In dat geval moet je een verloopje kopen van svhs naar composiet. Die voegt de helderheid en kleur weer samen waardoor je die problemen niet meer hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...