Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hey, ik heb een geforce 4 ti 4200 met tv-out. nu heb ik dus een kabel gekocht want ik wilde films kijken met mijn tv out, maar de beeldkwaliteit is gewoon slecht, ik heb gewoon kleuren enzo, maar het beeld is vaag en trilt, er gaan lijnen de hele tijd doorheen enzo, ik snap niet wat het is, dit moet iets met instellingen te maken hebben, maar ik heb geen idee wat :cry: en ik wil toch wel graag mijn tv-out gebruiken, kan iemand mij helpen? :)
Link naar reactie
[quote:336fa720ee="ric0209"]jah ik heb net eff nieuwe kabel gehaald nu is het wel goed, kheb nu kabel met zo'n tulpstekker, is stuk beter :)[/quote:336fa720ee]Je had eerst een s-video kabel? Als de kabel goed is, dan zijn de kleuren van het beeld in theorie beter. Kleur en helderheid gaan nl. gescheiden door de kabel, terwijl de tulp (composiet) alles in een draadje stopt
Link naar reactie
ik had hetzelfde probleem met mn ATI RADEON 9000 128 mb... het was zo, als ik de TV out aansloot via een S-VIDEOkabeltje op een SCART PLUG, dan was het beeld in windows heel vaag enzo (is het nu ook nog :o ) en alsik een film afspeelde in WMP dan was het zwart. dit probleem is opgelost door bij de instellingen vd videokaart het beeldscherm iets te veranderen (weet niet zo 1,2,3) maar het vreemde is: films zien er perfect uit op full screen op een breedbeeld tv, maar het beeld van windows en spellen ect zien er echt bagger uit :-? weet iemadn hoe dit komt? dat films ect er beter uitzien dan het beeld van gewoon windows? *oja, ik heb de nieuwste drivers*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...