Ga naar inhoud

Sound switch / splitter om 5.1 geluid te splitten?


Aanbevolen berichten

Welnu, ik heb recent zowel de Zalman 5.1 Headphones gekocht en ook de Logitech Z-5300 Speakers. Over beide producten ben ik "uiterst" tevreden, en kan deze dan ook een ieder aanraden! Helaas staat mijn nogal zware PC in mijn PC-cockpitmeubel, en moet ik er altijd achter kruipen om van headphones naar speakers te switchen en vice versa. Het zijn maar 3 kabeltjes per stuk, maar aangezien ik van bovenaf, en in spiegelbeeld naar de 3 sound outs kijk plug ik ze steeds verkeerd in, en vind het moeizaam moeten wisselen tussen beide hoogst irritant. Ik weet dat er ook voor 5.1 geluid een soort van switch box bestaat. Deze kan extern aan de 3 uitgangen (of zelfs de digitale out) aangesloten worden en geeft dan 2x 3 sounds out. Zodat ik beide kan aansluiten en met 1 knop tussen beide kan wisselen. Probleem is alleen, niemand heeft een flauw idee, hoe die dingen precies heten, welk(e) merk(en) die dingen maken, of waar ze te krijgen zijn. Dus als iemand weet waar ik een switchbox kan krijgen om 2x 5.1 geluid op mijn geluidskaart aan te sluiten,... graag en bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...