Ga naar inhoud

jippie 5.1 geluidsboksen... nu nog goed geluid


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb gister nieuwe geluidsboksen gekocht nl. een 5.1 setje. volgens de specificaties van mijn moederbord wordt het door mijn pc ondersteund. Wat alleen jammer is dat er nergens in de handleiding van mijn moederbord of geluidsboksen wordt aangegeven hoe ik alles moet configureren. nu heb ik gewoon dezelfde uitgang van mijn moederbord gebruikt als die ik voor mijn stereo (2.0) geluid gebruikte. Maar nu komt er dus uit alle geluidsboksen het zelfde geluid terwijl ik graag zou willen dat ik ook geluid van achteren enz. kan horen. op mijn subwoofer zitten aan de achterkant allemaal ingangen/uitgangen. de uitgangen heb ik al goed aangesloten op de geluidsboksen, maar ik heb 3 ingangen voor het geluid waar ik dus 1 van gebruik (de stereo in). geluidboksen: G-series G-490 moederbord : Asus A7V8X-x
Link naar reactie
ik heb eerder ook al eens gehoord dat je de line-in en microfoon ingang ofzo om kon zetten naar de soorten uitgangen die ik nu nodig heb, ik weet alleen niet hoe dat moet. ik heb in de bios ook al even rondgeneuzeld maar het enige wat ik van de (onboard)geluidskaart kon vinden was het enablen of disablen.
Link naar reactie
hallo, ik vind net ditte in de handleiding: 18) This line in (light blue) jack connects a tape player or other audio sources. In 6-channel ode, the function of this jack becomes bass/center bij 19 en 20 staat ook ngo spul dat duid op 6 kanaals ondersteuning :D ik heb 5.1 al ingesteld bij dat dingetje rechts onderin, zal nu even testen :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...