Ga naar inhoud

Alleen een menu maken met Nerovision


Aanbevolen berichten

Ik heb alle 6 de afleveringen van de BBC tv serie 'The hitchhiker's guide to the galaxy' opgenomen en met Nerovision op DVD gezet. 3 afleveringen per DVD. Nu heb ik alleen bij het maken van het menu een spelfout gemaakt en omdat ik dat erg slordig vind wil ik die er graag uit halen. Het probleem is nu dat ik, voor zover ik weet, niet een 'los' menu kan maken, maar meteen de hele DVD opnieuw moet branden. Op zich niet zo'n punt, maar dat duurt op mijn pc (Athlon 1.33 GHz, 256MB RAM) een uurtje of 6... Is er ook een mogelijkheid om het menu aan te passen zonder dat ik mijn pc weer een halve dag 'kwijt' ben? Grtz Michiel van Leeuwen
Link naar reactie
waarvoor gebruik je niet tmpgenc dvd author gewoon je hele dvd inladen (open dvd video file) daarna een nieuwe menu maken (eventueel met hoofdstukken) en daarna coderen ( duurt bij mij ongeveer 20 min) af en toe, als ik een stomme fout heb gemaakt :evil: dan wil ik weleens [b:425a806e69]menuedit [/b:425a806e69]gebruiken met dit programma is het mogelijk om je dvdmenu te wijzigen en/of knoppen te verwijderen c.q toe te voegen ,links omleggen enz... (dus daarna wordt alleen je menu bijgewerkt) menuedit [url]http://menuedit.dimad.net/home.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...