Ga naar inhoud

Digitale DVD home-cinema systeem Aldi


Aanbevolen berichten

geen ervaring met dit systeem wel met home cinema. Het aldi systeem zal het doen, er komt beeld en geluid uit, weet ik zeker. Geluid, is toch eigenlijk persoonlijk. Bedenk wel : voor 180 euro, je krijgt er de kwaliteit naar. Waarschijnlijk klinkt het blikkerig, ook al ben je geen stereo fiel. Kan je aardig afvangen door de geleverde front luidsprekers te vervangen door gewoon goede "conventionele"luidsprekers. Het grootste gedeelte van je home geluid wordt bepaald door de front luidsprekers. Let wel goed op de specs : er zit volgens mij geen DTS decoder erin maar een surrogaat DTS. 5.1 zit er wel in, maar je hebt decoders en decoders. Voor dit geld kan je geen state-of the art decoders verwachten Wat voor eisen stel jezelf aan je DVD ? De film alleen of is het geluid ook heel belangrijk. Dat is ook persoonlijk en bepaald daarna wat je nodig hebt en wat het kost.
Link naar reactie
Maar hoe zijn de aansluitmogelijkheden, kun je de pc er wel op aansluiten ? Ik zie namelijkl nergens iets over extra input mogelijkheden...zoals audio in. Hoe zit het verder als je een dergelijke set op de pc aansluit. Als je een audigy gebruikt, dan sluit je hem alleen met de audio-out aan op de audio in van de decoder (als die er op zit), maar dan heb je alleen stereo geluid nietwaar, de overige kanalen worden dan niet meeverstuurd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...