Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb de NEC 2500 DVDbrander aangeschaft maar Nero en E.cd creater willen geen cd branden omdat ik geen geschikte hardware hebt..... Nu zien ze mijn brander wel als een gewone cd-rom/dvd speler. Ik heb m btw in een ouwe pc van het merk Packerd hell met Windows ME gezet en op de plek van de cd-rom (schijfletter was Q en is nu D) als master. Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:a1b6a2b9bd="Carmen"]Ik denk dat zelf de 5 van Easy cd creator wel cd's moet bakken en Nero 6 ook DVD's[/quote:a1b6a2b9bd] Voor ECDC 5 moet je sowieso een update hebben (www.roxio.nl?) als je Windows XP gebruikt (en je hebt al iets geinstalleerd omdat het wel schijnt te werken). Bij mij werkte dat niet zonder update. Verder kent ECDC 5 de brander niet. Daarvoor heb je ook een update nodig. Volgens kun je nog wel een data-dvd branden met ECDC 5.
Link naar reactie
als nero 6 hem niet ziet, dan kan je zoeken naar een recorder update. Wat ook kan is dat je een oem versie hebt van nero die alleen werkt met de brander waar ie ooit mee is geleverd. In dat geval zal je een nieuwe nero moeten aanschaffen. Bovenstaande geld ook voor easy cd en willeurig welk brand pakket
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...