Ga naar inhoud

CD-ROM werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb compaq presario 5186 waarin een cdrom station. Ik heb er nu een verwisselbare harde schijf ingeplaatst omdat ik ook andere besturingsystemen dan die van neef bill wil gebruiken. Nu doet zich het volgende vreemde fenomeen voor: Een harde schijf met een windows 2000 systeem werkt feilloos geluid prima geen bioscoop maar dat hoeft met mijn installatie niet maar mijn windows xxpro op een andere harde schijf geeft nog geen piepgeluid. foutmeldingen zijn er niet geen uitroeptekens en als ik dan bij het configuratiescherm geluiden oproep wordt mij vertelt dat er geen audioapparaat aanwezig is. wat doe ik fout?
Link naar reactie
Je hebt gewoon de drivers van de geluidskaart nog niet geinstaleerd. Hier even een snelle uitleg: ga naar apperaatbeheer (zit onder configuratiescherm>systeem>hardware)> Als het goed is zie je een geel uitroepteken staan, klik daar met de rechtermuisknop op> Selecteer Stuurprogramma bijwerken> Druk NIET op volgende maar stop de CD van de geluidskaart erin (als hij onboard zit stop dan de CD van het moederbord erin)> Windows gaat nu op die CD kijken of hij een driver voor hem kan vinde> Als het goed is vind hij een driver, instaleer hem verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...