Ga naar inhoud

Winfast TV 2000 XP Expert


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben inmiddels al een week aan het klooien met die leadtek tvkaart, allereerst krijg ik hem met geen mogelijkheid geinstalleerd op mijn nieuw systeem. P4 2,4 128MB Nvidia Gforce, WinXP, 512MB. Telkens als ik de pvr software installeer doet hij het even maar zodra hij alle zenders heeft gevonden en ik het progje afsluit of de pc reboot krijg ik met geen mogelijkheid de pvr software weer aan de gang.Zodra ik het progje wil laden vanuit de systray zie je het PVR logo op het scherm laden en daarna sluit het zichzelf meteen af. Wat je ook probeert, nwste drivers, nwe software van de leadtek site, het programma werkt niet meer als het eenmaal afgesloten is geweest. Eerst werd gedacht aan een irq probleem maar na een usb controller die op dezelfde irq zat, verwijderd te hebben, zit de tvkaart nu alleen op irq 17. Enfin na een week was ik het zat en heb ik de tvkaart in een oudere pc geinstalleerd Dell Dimension, PIII 733, 64MB Videokaart. Daar doet ie het gek genoeg perfect alleen zijn alle opnames van tv programma's of series enorm schokkerig. Inmiddels heb ik hier een Pinnacle Pro tvkaart liggen die het nooit deed en nu deze kaart dus ben een beetje moedeloos aan het worden wat er toch aan de hand kan zijn. Tips en oplossingen zijn van harte welkom.
Link naar reactie
raar probleem, ik heb dezelfde kaart, ook onder windows xp, draai zonder problemen. Het lijkt me dat de software van leadtek botst met een ander programma oid. Heb je ook al eens windows xp opnieuw geinstalleerd? Het is een nogal rigoreuze oplossing maar kan heel goed werken. Heb je het leadtek kaartje ook al in een ander pci-slot geprobeerd? Trouwens, dat opnames met je Dell pc schokkerig zijn is te verklaren door het feit dat je dell pc niet snel genoeg is om fatsoenlijke opnames te maken, je zult dan moeten kiezen voor een lagere kwaliteit opname om schokvrije opnames te krijgen.
Link naar reactie
Ik had Win XP al opnieuw geinstalleerd, ik kreeg de pc net weer binnen na een reparatie en upgrade en in die tijd was de tvkaart er voor mij ingebouwd en die deed het gewoon, alleen niet uitgebreid gestest door mij besef ik achteraf. Maar na een aantal problemen met XP en enkele vastlopers van progs heb ik dus Win XP opnieuw geinstalleerd en sinsdien doet ie het dus niet meer. Ik heb de kaart ook al in een ander pci slot gestoken dus snap werkelijk niet wat er aan de hand kan zijn en in men oude pc heeft het dus weinig zin blijkbaar, wat jammer is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...