Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort de film "The passion of the christ" :lol: maar nu kan ik hem niet afspelen :o hij bestaat uit 2 rar bestanden die uitgezipt bestaan uit een filma.cue en .bin en een filmb.cue en .bin bestand. nu zorg ik ervoor dat ik met Deamon Tools 2 xtra DVD spelers heb zodat ik de .cue bestanden kan lezen. Als ik op de CD rondstruin dan kom ik de volgende bestanden tegen. MAP [b:4184945c6d]EXT[/b:4184945c6d] met SCANDATE.DAT MAP [b:4184945c6d]MPEG2[/b:4184945c6d] met AVSEQ01.AVI MAP [b:4184945c6d]SEGMENT[/b:4184945c6d] met niks :-? (misschein wel iets, maar verborgen MAP [b:4184945c6d]SVCD][/b:4184945c6d] met - ENTRIES.SVD - INFO.SVD - LOTD.SVD - PSD.SVD - SEARCH.SVD - TRACKS.SVD elke keer als ik op AVSEQ01.AVI afspeel hangt de boel :-? hoe kan ik mn film nou afspelen? heb ik een speciale player nodig?
Link naar reactie
Dat je een bepaalde film, illigaal, hebt weten te bemachtigen is leuk voor jou, maar is iets wat je beter alhier niet kunt vermelden, het is a: niet toegestaan b: totaal onnodig. zeg dan dat je een vcd hebt die niet afspeeld... Mbv isobuster kun je de mpeg data uit een vcd rukken, je opent de bin rechtsklik op het betreffende bestand en kies "extract en convert to user data" De bin deugt niet, op een vcd of svd hoort GEEN avi te staan , alleen mpg of dat hoort erop.... In de map MPEG2 hoort dus een bestand te zitten met de naam AVSEQ01.MPG Een correct gemaakte vcd of svcd speelt inderdaad ook met powerdvd, lukt dat niet dan deugt de vcd/svcd dus niet en moet je eerst devideo uit de bin zien te rukken. Wil je er toch een vcd/svcd van maken dan kun je later de mpeg weer branden tot vcd/svcd mbv Nero.
Link naar reactie
[quote:518d001000="Plopoog"]becankt hij doet het :)[/quote:518d001000] Hoort op dit forum dat je aangeeft wat je hebt gedaan om het te laten werken. Hebben anderen ook wat aan. We helpen elkaar niet waar ? Blij. pas op met uitnodigen van ouderen, er zijn al twee doden (hart aanval) gevallen bij het kijken naar deze movie. :lol:
Link naar reactie
ok, sorry :oops: :lol: ik heb het volgende gedaan: - PowerDVD gedownload (trial :D , ik ben niet zon illegaal download mannetje :D 8) ) en voila, de film kon worden afgespeeld, natuurlijk moest ik met Deamon Tools wel even 2 virtuele DVD spelers aanmaken om de .cue bestanden te kunnen lezen... maar daarna: lekker kijken :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...