Ga naar inhoud

Probleem met Liteon LDW811S


Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem; de DVD's die ik brand met bovengenoemde brander kan ik alleen met deze brander bekijken. Ik heb een Samsung DVD-speler (in de pc) en een Pioneer dv444 (standalone),beiden doen het niet met de gemaakte DVD's. Ik heb het geprobeerd met div. media; Datawrite,That's write,Sentinel,Verbatim,Philips en dit in + en -,R en RW uitvoeringen. Ook heb ik de Bookmark utility en de HSOP firmware geprobeerd,het mag echter allemaal niet baten. Ook heb ik al DVD's geprobeerd die maar op 2 speed gebrand kunnen worden. Heeft er iemand een idee ?? greetz.
Link naar reactie
PC geod opschonen, laatste aspi drivers aanbrengen, reinstall brander software (NERO moet je op minimaal 6.3.0.0) zijn. Brader als Master met DMA aangesloten ????? Als het dan nog niet helpt, dan een verse Windows install (FORMAT dus). Het kan zijn dat je brandomgeving instabiel is geworden (zoals door anderen al is geopperd) En dan moet ie het gewoon doen
Link naar reactie
Met een kale XP met Nero 6.3.1.6 (na Dvd shrink 3.1) met de brander als master op de secundary ide en met een aparte partitie van 15 gig voor de tijdelijke opslag; Dvd in de dvd speler (in de pc) het systeem hangt (de harde schijf gaat als een gek tekeer)en er is niks mee te doen. Dvd in de brander,en ja hoor spelen maar. Ik snap er geen jotta meer van. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...