Ga naar inhoud

Windows Media Player verandert directories


Aanbevolen berichten

:x Windows Media Player 9.0 (WMP)verandert de directories waar mijn muziek bestanden instaan. WMP maakt een directorystructuur [code:1:2d99392a4f] -- artiest a -- album 1 -- album 2 -- artiest b -- album 3 [/code:1:2d99392a4f] Dit lijkt te gebeuren als de muziek bestanden worden afgespeeld.. Dit vind ik heel erg vervelend. :x Hoe kan ik dit uitzetten?
Link naar reactie
Dit gebeurt niet zozeer tijdens het afspelen maar wanneer je Mediaplayer je PC laat scannen op mediabestanden zodat hij een mediabibiliotheek kan maken. Ik begrijp ook niet waarom hij dit doet aangezien het nogal slordig gebeurt. Volgens mij kan je dit niet uitzetten. Je moet je PC gewoon verder niet laten scannen door Mediaplayer.
Link naar reactie
[quote:b938917653="praatpaal"]Dit gebeurt niet zozeer tijdens het afspelen maar wanneer je Mediaplayer je PC laat scannen op mediabestanden zodat hij een mediabibiliotheek kan maken. Ik begrijp ook niet waarom hij dit doet aangezien het nogal slordig gebeurt. Volgens mij kan je dit niet uitzetten. Je moet je PC gewoon verder niet laten scannen door Mediaplayer.[/quote:b938917653] Hmm, brrr. Het is inderdaad niet tijdens het afspelen, maar tijdens het scannen op media bestanden. Ik ga toch verder zoeken hoe je dit uit kan zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...