Ga naar inhoud

Afspelen (S)VCD


Aanbevolen berichten

:cry: Ik hoop dat iemand mij kan en wil adviseren met het volgende probleem: Wanneer ik een (S)VCD afspeel (zowel op CD-R als CD-RW) krijg ik een hortende en stotende weergave van zowel beeld als geluid. Dit gebeurt in PowerDVD 5 maar ook in Windows Media Player 9, zij het in de laatste in iets mindere mate. Het afspelen van mpegs vanaf de harde schijf gaat perfect en ook het weergeven van DVD's gaat goed met beide progs. Het probleem doet zich voor met zowel mijn DVD-speler als mijn CD-rewriter. Ik heb een 2.0 MHz CPU van Intel en 512 Mb intern geheugen, de videokaart is een nVidia Gforce 4/460 met 64 Mb. De machine is bijna twee jaar oud en het omschreven probleem moet ergens in de laatste maanden zijn ontstaan, misschien nadat in deze periode zowel PowerDVD als WMP zijn opgewaardeerd naar een nieuwere versie... Dit zou wellicht de suggestie kunnen oproepen dan maar weer naar de oude versies te gaan, maar hoe kom je nu zonder kleerscheuren van WMP-player 9 af en bovendien... je mag toch verwachten dat met upgrades van progs de zaak minstens zo goed... zij het zelfs beter gaat draaien. Ik zie adviezen en tips graag tegemoet en dank de reageerders bijvoorbaat zeer en hartelijk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...