Ga naar inhoud

Welke dvd-r / dvd-rw zijn nu het beste?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een computer (acer 1703sm) met dvd brander waarmee ik soms wat films brand ect. Daarnaast heb ik een dvd recorder (sony rdr gx3) waarmee ik tv opneem (logisch) - Ik heb op dit moment een zooi dvd-r's (emtec) in geslagen die niet op de computer kunnen worden herkend en op de recorder vaak mislukken. - Princo's heb ik ook gehad en mislukten ook vaak op de computer Omdat ik bang ben weer een miskoop te doen vraag ik mij af welke dvd-r's en dvd-rw's ik nu moet kopen en het beste zijn (voor computer en recorder). Prijs maakt me niet zoveel meer uit omdat als er 3 goedkope mislukken ik net zo goed een goede/dure kwaliteit hadden kunnen nemen Bij sony adviseerde ze mij de schijven van sony te kopen (ook logisch). Deze liggen net onder de 2 euro bij onze kantoorwaren leverancier. Graag jullie mening/ervaring ect. Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
Schijfjes voor je DVD brander zijn brander gebonden. Vaak kan je op internet lijstjes vinden welk merk-type dvdr(w) het beste functioneert met jouw merk type brander. (bij cdfreaks en tweakers kan je ze vinden dacht ik. Meestal heeft de maker (sony) ook een eigen forum dus kijk daar effe Verder moet je regelmatig kijken naar firmware updates bij Sony. Meestal staat als omschrijving "match more media) Als forumleden jouw merk hebben zullen ze hun ervaring wel posten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...