Ga naar inhoud

Cyclische Redundantiecontrole


Aanbevolen berichten

Sommige DVD's geven als ik ze in mijn PC DVD speler wil afdraaien, een leesfout. nl: Cyclische Redundantiecontrole Ik had dit pas met een film uit de videotheek. Er zaten veel krassen op, dus ben ik hen mwezen ruilen. Tot mijn verbazing, deed de andere dit ook op precies hetzelfde punt. Zit er op sommige dvd's een soort beveiliging waardoor ze op mijn Pc vastlopen ?? P4 2.6 512 ddr400 DVD rw 1300a van Nec met de nieuwste firmware Als iemand dit probleem weet te vrklaren, bij voorbaat dank. johan
Link naar reactie
[quote:a1577c7348="gerben"]Een crc error kan wijzen op een beschadigde disk, maar ook op een defecte speler.[/quote:a1577c7348]mm, kweet het niet. Speel de DVD es af op je standalone DVD-speler. Dan loopt het niet vast. snelle conclusie: expres schrijffout om DVD kopieren te verminderen? Ik heb er nl. ook last van. Zo'n DVD is niet te rippen
Link naar reactie
[quote:df937b5462="Bosje"][quote:df937b5462="Johnny321"][quote:df937b5462="gerben"]Een crc error kan wijzen op een beschadigde disk, maar ook op een defecte speler.[/quote:df937b5462] Zo'n DVD is niet te rippen[/quote:df937b5462] ANYDVD[/quote:df937b5462]Jammer joh :D, kijk maar es in m'n topic. Mijn conclusie. Op de DVD zitten fouten in, die er in zijn gebrand. Door deze fouten, kan de DVD-speler in de pc niet lezen. HIj probeert deze steeds te verbeteren. Maar het lukt duz niet. Aangezien ik (nog) geen manier kon vinden, waarmee je kunt instellen dat leesfouten of structuurfouten genegeert moeten worden, valt die DVD niet te rippen. Of deze fout er opzettelijk is ingebrand of niet, laat ik me maar niet uit. Maar het is wel irritant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...