Ga naar inhoud

muziek clips op dvd


Aanbevolen berichten

hallo had een vraag ik heb muziek clips van internet en die wil ik op dvd branden na 2 nummers zegt die plaats grotere schijf. heb geprobeerd om ze kleiner te maken maar dat lukt niet met smartripper of dvd shrink nu is me vraag weet iemand welke file ik moet hebben MPEG of iets heel anders hoop te horen van iemand groetjes
Link naar reactie
ik brand met nero en die doet het trouwens gewoon want heb ook dvds overgenomen en gebrand en gewone audio cd's alleen dit is gewoon muziek clips die ik van internet heb gehaald ik heb mpeg en als ik die wil gaan branden zegt die dat die te kleine schijf heb en ik een andere erin moet doen maar al die schijven zijn 4,7 gb ik heb ook aangegeven een video cd te willen maken misschien gaat het hier al fout ik weet het niet
Link naar reactie
[quote:97ba2a10d5="Friends"]ik brand met nero en die doet het trouwens gewoon want heb ook dvds overgenomen en gebrand en gewone audio cd's ik heb ook aangegeven een video cd te willen maken misschien gaat het hier al fout ik weet het niet[/quote:97ba2a10d5] Inderdaad, hier gaat het fout, een VCD branden op DVD is niet mogelijk, hiervoor heb je een CD nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...