Ga naar inhoud

Cam module voor Pinnacle pctv sat CI ??????????


Aanbevolen berichten

Eejz all Heb vandaag mijn pinnacle pctv sat ci thuis gekregen. Alles leuk en aardig maar mijn smartkaart van canal digitaal kan er niet in. Op de achterkant van de doos staat dat er een CAM module bijgekocht moet worden om mijn smartcard in te doen. Wat is eigenlijk zo'n leuke Cam module kaartje en waar kan ik ze kopen :-? en welke is prima geschikt voor canal digitaal. Zijn het soms deze dingen http://www.satellietshop.com/index.html Als dat zo is welke is de juiste en dan had pinnacle er wel bij mogen zetten op hun site :evil: Nou roep ik het nooit maar dit keer wel........... help!!!!!!!!!! Greez PacificAMD
Link naar reactie
[quote:63186294e2="PacificAMD"]leuk zo'n kaartje d8 met 150 euro klaar te wezen8 tv kanalen, reciever aangesloten yep kanalen maar wat, alleen duits en een [b:63186294e2]limburgs streek omroep[/b:63186294e2]. Zucht goed maar wel een prima kwaliteit kaartje moet ik zeggen, alleen die inverstering minder :([/quote:63186294e2]Limburg op de sattaliet? Ik heb hier ook sattaliet, maar kheb geen limburgse zenders :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...