Ga naar inhoud

Draadloos LabTop aan TV.


Aanbevolen berichten

sinds wanneer heeft een tv een netwerkaansluiting ?? :-? Wat wel kan is via de TV-out van de laptop naar de video-in (scart bijvoorbeeld) van je tv. Voorbeeld van zo'n setje is de Marmitek gigavideo serie. Heb je nog een oude tv met alleen maar een antenne-ingang dan moet je de gigavideo 70 nemen, omdat die daarvoor een ingebouwde modulator heeft. Behalve van Marmitek hebben ook Philips en Trust o.a. dat soort setjes.
Link naar reactie
Bedankt vooor je reactie. TV met netwerk aansluiting zou mooi zijn. Pinnacle showcenter is een produkt met een dergelijke mogelijkheid zie: http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=1481&Langue_ID=6 ,echter de beperkingen zijn mij te groot, bediening met een afstandbediening en beperkte info op het TV scherm. Ik wil de Labtop gebruiken met al zijn kracht voor bediening en decodering. Het geluid en het video signaal moeten dan draadloos naar TV worden overgebracht. De gesuggereerde produkten lijken dan ook een betere oplossing. Mijn vraag: heb je ervaring met deze produkten. Hoe is b.v. de beeld kwaliteit van een DVD op de Labtop afspelen naar TV t.o.v. een rechtstreekse stand-alone DVD speler aansluiting op TV? Hoe snel is de draadloze verbinding voor video om beelden vloeiend te kunnen volgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...