Ga naar inhoud

Meerdere images op 1 DVD+R(W)


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb heel wat images van films die op CD stonden als SVCD, met de extensie .bin (en de .cue natuurlijk). Maar nu wil ik de films op een DVD+R(W) branden. Is het nu mogelijk om meerdere BIN's (dus bijv. van 2 films) op 1 DVD te branden en dan een menu maken en dat je dan kan kiezen welke film je wilt afspelen? Dit kan wel als je bijv. 2 MPEG films hebt. Dat kan je deze gewoon allebei als hoofdstuk aanmaken en dan kan je in het menu kiezen welke film je wilt starten. Maar is dit dus ook mogelijk met images van (S)VCD's? Greetz, Peter
Link naar reactie
Nee, ik denk dat dat niet kan. Dat past immers geheel niet in de dvd/svcd structuur die nodig is om een dvd af te kunnen spelen op een video dvd-speler. M.a.w.: een .bin bestand kent een video dvd-speler niet, is dus niet toegankelijk. Verstandiger is het de mpeg bestanden uit de .bin te halen en hiermee een dvd te bouwen die wordt afgespeeld als een svcd. Zie: www.dvdrhelp.com a.u.b.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...