Ga naar inhoud

5.1 mp3 afspelen


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer op mijn stereo aangesloten. maar als k muziek afspeel doet mijn center het niet, en mijn rear het heel zacht. Nu is mijn vraag; Is dit omdat het bestand het dan niet onderstreund, of de speler niet? Want als ik de surround test doe van Creative dan zegt het proggie wel alles. Van link voor, center, rechtsvoor, link achter, rechtsachter, dus het is allemaal wel goed aangesloten. Als het aan de speler ligt (gebruik nu media player van Windows) welke kan ik dan wel gebruiken? Erik
Link naar reactie
[quote:86be153994="gerben"]MP3 is alleen stereo, je kunt dus alleen door opmixen geluid uit de overige boxen halen.[/quote:86be153994] klopt. Is je versterker een surround versterker ? Dus met dolby prologic decoder onboard ? Die decoder poogt dan het audio signaal om ze zetten en dan krijg je geluid uit 5.1 boxen. Het is dan wel geen 5.1 sound zoals gerben al aangeeft.
Link naar reactie
Heeft MP3 zowieso geen surround versie ervan? WMA is wel in 5.1 te krijgen... En als je geen versterker hebt is het dan mogelijk om software matig toch de center te gebruiken? Met PowerDVD kan je wel opmixen naar 5.1 maar ik mis de SRS WOW en de equaliser die in Windows Media Player zitten, het geluid is te hol dan... Is er meschien een plug-in voor ofzo? Of ondersteund WinAMP het wel?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...