Ga naar inhoud

philips dvd+r's: waarom geen 4x?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een philips dvdrw416n dvd+r(w)brander. Ik had een spindel van 25 philips dvd+r's en die brandden allemaal netjes met 4 speed. Ik kocht vorige week een nieuwe spindel van dezelfde dvd+r's, maar Nero geeft aan dat die maar met 2,4 speed gebrand kunnen worden :( Hoe kan dat nou, het is precies hetzelfde merk, waarom gaan deze dan langzamer? De eerste spindel is gekocht bij Dixons, en die van vorige week bij Mycom..
Link naar reactie
Ze zijn inderdaad verschillend. Ik heb dvd identifier erop losgelaten en de eerste spindel geeft: De eerste spindel geeft: [quote:46e20f82e6] -------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:RICOHJPN-R01-002] -------------------------------------------------------------------------- Disc Type : [DVD+R] Manufacturer ID : [RICOHJPN] Media Type ID : [R01] Product Revision : [002] Disc Application Code : [General Purpose] Recording Speeds : [2.4x - 4x] Blank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2] -------------------------------------------------------------------------- [DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com] -------------------------------------------------------------------------- [/quote:46e20f82e6] De tweede spindel geeft: [quote:46e20f82e6] -------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:CMC MAG-F01-000] -------------------------------------------------------------------------- Disc Type : [DVD+R] Manufacturer ID : [CMC MAG] Media Type ID : [F01] Product Revision : [Not Specified] Disc Application Code : [General Purpose] Recording Speeds : [2.4x - 4x] Blank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2] -------------------------------------------------------------------------- [DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com] -------------------------------------------------------------------------- [/quote:46e20f82e6] Maar ze geven allebei recording speed tot 4x, maar alleen de eerste doet dat bij mij, de tweede niet (??) Toch blijf ik het raar vinden. Het zijn dus beide Philips, maar toch een ander fabrikaat, blijkbaar.
Link naar reactie
[quote:8ef5b50f17="D"]Ze zijn inderdaad verschillend. Ik heb dvd identifier erop losgelaten en de eerste spindel geeft: De eerste spindel geeft: [quote:8ef5b50f17] -------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:RICOHJPN-R01-002] -------------------------------------------------------------------------- Disc Type : [DVD+R] Manufacturer ID : [RICOHJPN] Media Type ID : [R01] Product Revision : [002] Disc Application Code : [General Purpose] Recording Speeds : [2.4x - 4x] Blank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2] -------------------------------------------------------------------------- [DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com] -------------------------------------------------------------------------- [/quote:8ef5b50f17] De tweede spindel geeft: [quote:8ef5b50f17] -------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD+R:CMC MAG-F01-000] -------------------------------------------------------------------------- Disc Type : [DVD+R] Manufacturer ID : [CMC MAG] Media Type ID : [F01] Product Revision : [Not Specified] Disc Application Code : [General Purpose] Recording Speeds : [2.4x - 4x] Blank Disc Capacity : [Not Supported By Method 2] -------------------------------------------------------------------------- [DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com] -------------------------------------------------------------------------- [/quote:8ef5b50f17] Maar ze geven allebei recording speed tot 4x, maar alleen de eerste doet dat bij mij, de tweede niet (??) Toch blijf ik het raar vinden. Het zijn dus beide Philips, maar toch een ander fabrikaat, blijkbaar.[/quote:8ef5b50f17] Ricoh is wel een goed merk maar die andere heb ik nooit van gehoord? of valt die andere merk onder philips? vind dit pure afzetterij , ik zal ze gewoon terug brengen en zeggen dat ze allemaal mislukken mischien krijg je dan nieuwe van de winkel, zo had ik een keer cd's met allemaal stukke hoesjes kreeg gewoon een nieuwe pak mee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...